HAYAT GEZİNCE GÜZEL...

4 Ekim 2012 Perşembe

tekrar merhaba...

Sevgili arkadaşlarım upuzuuun bir aradan sonra tekrardan kocaman bir MERHABA..
Yaklaşık 1 yılı aşkın bir süredir herhangi bir paylaşımda bulunamasamda hiç merak etmeyin ben hep buralardaydım ve paylaşımlarınızı takip ediyordum.Bendeniz bu süre içersinde evlendim yani yaklaşık 17 aydır evliyim,esasen birazda bu yüzden paylaşımlarım aksadı diyebilirim..Bu geçen süre içerisinde gerçekten bişeyler üretip paylaşmayı çok özledim ama kendimde başka birşey daha keşfettim..ben fotograf çekmeye bayılıyorum,gezmeye de bayılıyorum! bunu beni tanıyan herkes bilir.bende blogumun içeriğinde biraz revüzyona gidip bu platformu bir gezi bloguna dönüştürmeye karar verdim.sanmayın ki el emeği ürettiğim şeyler olmayacak,arada yeni fikirler ürettiğimde sizlerle de paylaşıcam.Blogumda paylaşımda bulunmadığım süre içersinde epey yerler gördüm,fotografladım..ilk iş olarak bunları yayınlamak istiyorum.hem benim gibi gezmeyi sevenler için bi nebzede olsa benim gözümden bilgiler vermiş olurum,hemde tatildir gezidir bunların fotolarına bakıp hikayelerini dinlemek,yeni yerler hakkında bilgi sahibi olmak kimin hoşuna gitmez ki değil mi?

beni izleyin... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder